Filozofia


Trening

puzzle

   Aby proces treningowy był maksymalnie skuteczny, program musi być dostosowany wyłącznie do celów oraz możliwości zawodnika. Nie może zachodzić sytuacja, że zawodnik zajmujący dalsze miejsca w zawodach amatorskich będzie wzorował się na treningu zawodowca, gdyż nie jest do takich obciążeń przygotowany. W Oxygen Cycling treningi są tak dobrane, abyś mógł im sprostać, podnosić swój sportowy poziom i osiągać cele swoje, a nie swoich znajomych czy też mistrzów sportu. Sprawimy, że Twoje słabe strony staną się niezauważalne, a Twoje atuty pomogą Ci osiągać marzenia i cele. Podążanie własną ścieżką doprowadzi Cię na szczyt.

Po treningu

   Większość kolarzy uważa, że proces treningowy kończy się wraz z zejściem z roweru. Otóż, nic bardziej mylnego – to właśnie po treningu jest miejsce na odpowiednią regenerację, uzupełnienie składników odżywczych, rejestrację naszych dokonań i ich analizę. W Oxygen Cycling podpowiadamy co zrobić, aby ten proces zoptymalizować i abyś mógł do każdego treningu przystępować w miarę możliwości maksymalnie wypoczętym. Dzięki codziennej kontroli, w porę wyłapiemy oznaki ewentualnego przetrenowania i będziemy mogli zmodyfikować program treningu tak, aby temu zapobiec.

Planowanie i kalendarz startów

   Wielu kolarzy, nawet tych prezentujących niezły poziom sportowy, popełnia błędy już w okresie przygotowawczym do sezonu, źle dobierając obciążenia i nieodpowiednio planując starty. W Oxygen Cycling wiemy co będzie konieczne do osiągnięcia szczytu formy podczas zawodów, na których chcesz wypaść jak najlepiej. Zajmiemy się planowaniem poszczególnych cyklów w okresie przygotowawczym, a także wybierzemy do Twojego kalendarza takie wyścigi, które pomogą Ci zaprezentować się jak najlepiej podczas zawodów docelowych. Gwarantujemy, że staniesz na linii startu odpowiednio przygotowany.

Paliwo

   Nie od dziś wiadomo, że nawet najlepiej dobrany trening i wyścigi nie pomogą w zdobyciu upragnionych celów, jeżeli nie dostarczymy organizmowi odpowiedniego paliwa. Kolarstwo to jedna z najbardziej wymagających dyscyplin sportu i tym bardziej należy zwrócić uwagę na to, co i kiedy jemy oraz pijemy. W Oxygen Cycling troszczymy się o Twoje żywieniowe nawyki, a także zwracamy uwagę na prawidłowe nawodnienie podczas jazdy na rowerze. Jeżeli masz problem z dobraniem odpowiednich suplementów – również służymy pomocą.

Głowa

   Być może to właśnie najważniejszy z czynników – ludzka psychika. To właśnie ona jest w stanie zniechęcić najtwardszych zawodników do wyjścia na trening podczas złej pogody, bądź też zaatakowania w najcięższym momencie wyścigu, gdy wszyscy mają już dość. A może, gdy przychodzisz zmęczony do domu nie chce Ci się już otwierać dzienniczka treningowego i zanotować własnych uwag? Jednakże, gdy razem z nami zadbasz o wszystkie wyżej wymienione elementy, będziesz odpowiednio zmotywowany do działania i podnoszenia własnych umiejętności. Bo tak naprawdę, celów wyznaczanych do osiągnięcia na pewno wystarczy do końca Twojej sportowej kariery. Jedynie ‘sky is the limit’ (możliwości są nieograniczone). W Oxygen Cycling na pewno znajdziesz motywację do ciężkiej pracy – zajmiemy się Tobą i Twoją głową.